مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-21اقتصادي

کاهش تراز دریای آب خزر لایروبی در بنادر شمال را 13 درصد افزایش داد 


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه به دلیل کاهش آب دریای خزر حجم لایروبی در سواحل بنادر خزر تا 13 درصد افزایش یافته است، گفت: برای حفظ و تحکیم سازه های دریایی در خزر مطالعات جدیدی را شروع کرده ایم.

- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه به دلیل کاهش آب دریای خزر حجم لایروبی در سواحل بنادر خزر تا 13 درصد افزایش یافته است، گفت: برای حفظ و تحکیم سازه های دریایی در خزر مطالعات جدیدی را شروع کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صفایی با بیان اینکه به دلیل کاهش آب دریای خزر حجم لایروبی در بنادر کشور تا 13 درصد افزایش یافته است، گفت: برای حفظ و تحکیم سازه های دریایی در خزر مطالعات جدیدی را شروع کرده ایم.

سازمان فضایی ایران با استفاده از تصاویر ماهواره ای، وضعیت سطح آب دریای خزر به عنوان بزرگترین دریاچه جهان را بررسی و کاهش سطح آب این دریا را تایید کرد.

این بررسی ها نشان می دهد که بخش شمالی دریای خزر در سالیان گذشته به ویژه دو سال اخیر با کاهش سطح آب و پیشروی خط ساحل که نشات گرفته از کاهش میزان آب بوده، مواجه شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تاثیر کاهش تراز خزر بر روی عملیات بندری با بیان اینکه کاهش آب خزر موضوع بسیار مهمی است، گفت: از سوی وزیر راه و شهرسازی نگرانی ایران در این باره با وزیر مرتبط روسیه و مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تراز دریای آب خزر لایروبی در بنادر شمال را 13 درصد افزایش داد 

کاهش تراز دریای آب خزر لایروبی در بنادر شمال را 13 درصد افزایش داد